Saturday, November 10

hoLidAy. .lalala

Almost 3weeks aku kat umah. .x0x0 perasaan aku. .xpayah nak kate la kan. . bosan yang teramat sangat. .sampai dah tatahu ape yg nak dibuat. .alone, lonely. .sesemua la. tapi xrase plak nak balik kelantan. .xsedia lagi nak ngadap buku and kuliah2 yg segala bagai. boleh *STRESS aku dibuatnya. mengenangkan result yg entah ape. .sayu dan pilu jantung aku. salah siapa? xde salah sape2. .hikhik. itu semua rezeki, xbaik buat diri sendiri rase bersalah. .just ALLAH knows every single thing for us. think positive and smile. .apepon result kolej yg paling mendebarkan aku. TDM. .saya masih ingin menetap di kolej, terimalah saya. .Ayah dah start bertanya tentang kolej. .*dapat kolej x kak. .haiyaa. ??? tktahu nak jwb ape maa. segala aktiviti aku attend sbb kupon kecuali waktu2 malas tu xla kan. penat lelah tak terkata. .berpeluh segala urat saraf ni habaq hang. .ni bukan metafora semata-mata. .kisah sebenar seorang siswi taw. .ecece. currently 2.09 a.m. kenapa aku tak tidur lagi. .ni la rutin harian aku. .xpyah pelik..lepas subuh pon aku still xtido lg. .mata mengada-ngada. .mcm tuan die,manyak songeh. okay ler, dengan lafaz Assalammualaikum entri ini berakhir. .*fullstop

2 comments:

  1. sygg...meaning u haruslah berkarya lg..hehe..luv u....nite dear,..

    ReplyDelete
  2. oh my love. .xreti nak berkarya like u. .

    ReplyDelete